Forumindex Snillen Spekulerar
256 Dagar på ett år och 16 valörer i leken...
 
 Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Tävla på jobbet

 
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
Toomuch
Spambot


Registreringsdatum: 13 oktober 2006
Inlägg: 6555
Ort: Crimevillage

InläggPostat: 12 nov 2016 12:07:40    Rubrik: Tävla på jobbet Svara med citat

Föll till föga för grupptrycket till slut och köpte en bil. Hitils varit med i två cuptävlingar.
Köpte till oljedämpare tror det kommer hjälpa mycket då den slår bakut lätt och flippar lätt.
Sen på tipps flyttade jag ner styrelsen så jag fick bort bumpsteer. Den är typ 5mm per hjul annars vilket jag tror är negativt om man landar lite snett på något framhjul. Får se.
Limmade slippen också då den är alldeles för klen och släpper direkt. I företagsdealen ingår en extra kaross så jag måste tänka ut en diiiisign där.. är ju liten så tanken är något simpelt.. en annan sak är vingen. Askass kvalitet och har redan spruckit. Tänkte fräsa en form och se om man kan vacum dra en. Lite större men inte för stor då dom som har byggt egna vingar får en ganska baktung bil. Just det måste också förlänga styrarmarna då flytten har gjort do för korta..
Kul bil att köra men största knepet är att inte kroka i andra.den är seg på backen och då varje heat är tre varv finns inget utrymme för misstag flippar man är man ute men blir man påkörd och vänds rätt igen så är det game on....

Äh det gick ju inte att lägga in bilder. Får se om jag orkar fixa när jag kommer hem
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
more10
Spambot


Registreringsdatum: 13 oktober 2006
Inlägg: 4974
Ort: Giant Valley

InläggPostat: 13 nov 2016 09:46:00    Rubrik: Svara med citat

Låter som RC. Innomhus eller utomhus? Du lär ju sopa mattan med dom om du bara tar det lite lugnt och kommer i mål.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande MSN Messenger
wrep
The Evil Admin


Registreringsdatum: 10 oktober 2006
Inlägg: 9791
Ort: Sorunda

InläggPostat: 13 nov 2016 13:11:11    Rubrik: Svara med citat

Photoshop finns som app till telefonerna... där är det lätt att ändr storlek på bilderna Smile
_________________
// Per
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid)
Sida 1 av 1

 
Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
Du kan bifoga filer i detta forum
Du kan ladda ner filer i detta forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Swedish translation by phpBB Sweden and Virtuality © 2003-2006